3 DECEMBER

7 månader idag, kan ni fatta?! Jag fattar inte. Bara 5 månader kvar och vi letar resor för fullt till Bahamas/Karibien/Barbados och vi kanske kommer vara borta under Alla hjärtans dag hehe ;)


Jajaaaa, jag följer väl med dit dåra....... Om ni ska vara så tjatiga.......... Hehehe

Nu spelade jag in en video. Men den vill jag nog inte lägga upp för jag ser ut som en slusk :D Hehe. Man måste ju vara snygg i bloggvärlden förstår ni, utseendet är allt.

Jag vet inte vad jag ska skriiiiiiva längreee. Jag köpte en jacka igår! Den kommer om 10-14 dagar stod det? Elr vanligtvis tar det så lång tid så jag vet inte. Hoppas den är fin på iaf, såklart.

Jag måste nog äta lunch. Klockan är kvart i 1. Här bantar vi inte serru!

Hej hå, hej hå
Jag till jag köket gå
Till


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0