Bakar igen

HEEEEEEEEJ!

Jag lever allt har gått bra flygresan var kanoners(förutom lite sentimentalhet från min sida och jag längtade hem till Sverige) men jag har inte kunnat logga in på min blogg föräns nu. Kunde inteh itta stället där man loggade in och tydligen var jag inte ensam om det, gött.

Idag har vi bara tagit det lugnt och jag har fått sova ut, till halv tio hehe. Vi har varit på Crown Bakery igen och köpte vört bröd(!!!), bulllimpa och jag köpte en 100g schweizernöt för 5 dollar?! XD HAHA! Jag ville bara ha en här och gnaga på för jag har ju 3 elr 4 200g hemma.
Vi har bakat mandelkaka, chokladkrämpaj(?) och kanel/vaniljbullar :D Jag stod för bullarna och visade hur man skulle göra och blabla hahaha, kände mig proffsig ;) Kände mig inte lika proffsig när jag brände alla.... Plus att dom är jättesmå för vi delade upp den lilla degen på tre så alla kunde knåda.
Nu har vi precis ätit middag och ska strax iväg till krykan och se på julkörer med bjällror :D Haha, kameran är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0