Bilder från i fredags (del 1 haha)

Måste berätta innan jag glömmer! Efter julbordet åkte vi in till citY och gick runt lite. Var inne i Epic Center och bara står och glor när ett gäng killar i kostym passerar. Tittar lite försiktigt.. Jättestiliga var dom. Sen ser vi sista killen och bara NAAAAAAAAAE?! HAR JAG SETT NGT SNYGGARE I MITT LIVE LIV? INTE EN CHANS!!! Åh, vi blev som småbarn igen och alla vände på klacken och FÖLJDE EFTER?! HAHAHAHHA, undrar om vi ens fattade vad vi gjorde.. Alltså han var så vacker :) Och ALLA tyckte det, vi blev helt till oss. Kmr aldrig glömma denna otroligt vackra man :')
Det var förresten hockeylaget som passerade oss och vi hittade dom inte igen.


Enjoyer för full rulle

Hehe götti göttgött

Kände mig lite exotisk

Emilia goes Clown

Hannah goes Nyckelpiga

Jag FÖRSÖKER få bra bilder på staden iaf haha

Jag köpte glögg :D

Anni och jaaag :D


Oooooorkar inte vill sova nu, tar sån tid att ladda upp bilder ju -.-


Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0