BOSTON BABY

Om en kvart elr så går vi över till grannen som har julfest sen 2.25 tar jag bussen till Boston och träffar Svärdet :D

Jag har lagat risgrynsgröt hela morgonen och imorgon gör vi den till ris a la malta :D Så galet gooooott! Vi har massa svensk mat och jag är så taggad för köttbullarna hahaha och janssons frestelse!!!

Men måste gå nu, har lite bråttom. Kmr hem imorgonkväll er tid för jag sover över hos Josefin i Boston och sen möter jag släkten halv tolv på förmiddagen för att se showen! Sen kmr jag tillbaka hit :)


Där sitter dom små liven och ska strax hela vägen till Tyskland :D

PUSS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0