GOD JUL

God Jul där hemma :)

Jag mår inte tipp topp här men det funkar! Jag är snuvig och har ont i halsen. Fast inte så ont idag som igår, den är mest tjock och den kliar.
Jag vaknade 4.10 imorse utav ett gud jul sms av titti, man tackar ;) Sen 4.50 vaknar jag va Jake som skriker mitt namn jättehögt så jag springer in på hans rum och undrar vad som är fel, "can you snuggle with me pleeease?" -.- här trodde man det var blod allvar så vill han kramas haha. Jag hade gjort det om det inte var så att han är lika aktiv i sömnen som han är vaken, han kan aldrig vara stilla.

Jag känner inte riktigt att det är julafton, såklart. Ingen rödbetssallad. Men jag ska korka upp glöggen ikväll och äta pepparkakor med Anni :) Och igår satt jag på golvet och slog in julklappar! Jag är nöjd med vad jag hittade till barnen och ganska nöjd med vad jag hittade till föräldrarna. Lexi ska få Taylor Swifts nya cd och en bok där man gör fingeravtryck i med olika färger och sånt, svårt att förklara men den var jättesöt! Jake ska få Alvin and the Chipmunks cd och ett set som heter "Eco Sciene toys". Tanken är att man ska ta grejer ifrån sin återvinning och med saker från det här kittet kan man bygga olika saker! Och han älskar att vara i verkstaden och ta isär grejer och bygga nytt osv så det blir nog bra serrni :)

Emilia och jag försökte se på Kalle Anka, men det får vi inte! Inte i utlandet.. Så nu missade jag Kalle :(


Förre julen på Rörtången :)

Är ledig till halv tolv så tänkte passa på att duscha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0