Goder afton

Jag sitter i min säng(man har ju WIFI) och åt precis upp min lilla schweizernöt. Så jäkla gott det är att bita av bitarna ist för att bryta av dom haha :)

Jag har berättat lite om hur vi firar julen och att vi ställer ut gröt till vår hustomte på julaftonskvällen. Gissa vad dom ger tomten här? Chocolate chip cookies såklart! DOM ÄR ANLEDNINGEN TILL VARFÖR TOMTEN ÄR TJOCKIS!! För alla amerikanare tvingar i honom KAKOR? Stackarn känner sig säkert så tvingad att äta alla också för han är ju så snäll. Stackars tjocka tomten..
Så idag bakade jag chocolate chip cookies för tomten :D Haha! Kelly och Lexi var och handlade idag också och dom hittade svenska kakor på Trader Joes. Pepparkakor som kidsen och jag dekorerade sen :) Annars har vi inte gjort många knop idag. Vi åt en av mina favoritmiddagar, jag har faktiskt inte många här och när dom frågade vilken min var kom jag inte riktigt på nån. Men denna gillar jag :) Kalkon och ananasmackor haha. Låter lite konstigt kanske men det är hur gott som helst!

Aaron gav mig en tidig julklapp, en långärmad t-shirt med hans klubbnamn på ;) "Charlotte Indoor Tennis Club". Det börjar nån turnering imorgon där så turnering står på ryggen. Och jag satt i soffan idag med datorn och svarade på ett mail till den nya au pairen när han säger att jag inte ska säga till henne att jag har trådlöst xD För det trådlösa internet måste man förtjäna förstår ni ;) HAHA, han är så knäpp ibland.
Berättade jag förresten att han skrämde skiten ur mig i tisdagskväll? Jag var på Lexis rum och städade elr ngt med ryggen mot dörren och när jag vänder mig om hoppar han in och skrämmer mig så jag, SOM VANLIGT, slängde mig på golvet?! RAKT PÅ MIN ARM.
Hatar att jag alltid ska slänga mig, fattar inte vad det ska vara för reflex?


Min julgran och snögubbe :)

Hehe

Its a Swedish house party!


Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0