Ho Ho Ho

Idag har vi klätt julgranen! Och det är inte ens december. Jag hade ingen jacka och vinden var varm, men det regnade lite senare. Jag åt förresten tunnbröd med skinka och babyspenat till frukost, SÅ GOOOOOOOOOTT!!! Och svenskt. Åhåå jaja! 10 december är det julbord på IKEA och Emilia och jag ska dit :D Såklart! Så jag kan köpa mer tunnbröd ;) Man får bara 5st i ett paket :(

Jag tog ut pepparkaksdegen från frysen idag :) Imorgon är det 1 december och då ska jag äta deeeg ;) Ska baka nya kakor imorgon med, chocolate chip cookies.



Jag tog kidsen till "Cookie decoration" och detta är Jakes resultat, en hel stad xD

Min kaka ;) Som jag inte fick smaka ens för Kelly råkade slängde den hehe. Fast jag gillar inte sockerkakor ändå.

Lexis julgran :)



Rudolf fiskar :D


Vi åkte häst och vagn :D Svinkallt, men vi fick varm äpplecider och chocolate chip cookies med :) Tomten var också där..


Nästa morgon blåste det jätte mkt och kidsen och jag hittade detta stället på andra sidan skogen.

Jag har mitt kamerafodral i jackfickan, snyggt va? ;) DANKE ANNI, for lending me your Schuhe! <3

Så, detta var fler bilder från dagarna i bergen. Nästa bildregn blir från festen, blir lite filmer också ;) Men en annan gång. Victorias Secret fashion show kmr ikväll på CBS :D Emilia och jag är bänkade! Elr jag iaf, hehe ;)

Puss!

Kommentarer
Emilia

jag somnade :D haha

2010-12-01 @ 14:23:17
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0