I'll come back when you call me

Hej :)

Idag vaknade jag klockan 8 på morgonen av att Lexi spelade Taylor Swift på högsta volym. På söndagar är dom mina småsyskon och jag gick upp och sänkte volymen "JAG FÖRSÖKER SOVA?!" och gick och la mig igen hahaha. Jag vaknade igen klockan 11 och satte mig vid datorn till klockan kvart i två, då gick jag ner och åt frukost ;) Efter frukost satte jag mig i storarummet med Aaron och Kelly och la pussel haha. Kidsen, Kelly och jag började på ett 500-bitars pussel igår och dom fortsatte idag och jag joinade. Så mkt tycker jag om att umgås med min familj, men sen gillar jag ju att pussla väldigt mkt också, cool som jag är :) Jag frågar alltid Lexi om det är pussel-dag idag hehe. Minns alla ggr jag satt och pusslade med Rolf, kan sitta i flera timmar. Igår började vi vid 2-tiden och jag satt där till klockan halv 5 fastän jag slutar vid 3. Antar att jag gillar att pussla för man måste se detaljerna osv.

Jag satt där med dom till klockan 3 och klockan 3 skulle jag möta tjejerna på Panera Bread så jag blev lite sen haha xD Vi satt där och letade resor och vi tror att vi har hittat en!!! HOPPAS!! Problemet är bara att det är i Mexico och maten där är ju inte känd för att vara bra, och ingen har väl lust att spendera sin semester magsjuk.. Så vi får se.
UPDATE: Okej det blir inte Mexico haha. Denna var en vecka och en av tjejerna kan antagligen inte ta ledigt 5 dagar i rad så vi får hitta på ngt annat ;) Torsdagkväll till tisdagkväll i Karibien får det väl bli, i värsta fall...... Hehe.

Sen drog vi till South Park Mall och kikade lite.

Så här trevliga är affärerna här hehe. Sjukt snygga killar jobbar där med ;)


Sarina och Katharina :D Detta är också inne i Abercrombie & Fitch, väldigt speciell affäre. Jättemörk, skithög musik och man känner parfymen 20m utanför buktiken haha. Men det är en sjukt god parfym ;)

HAHA JAG DÖÖÖR! Tomten tog kort med utklädda hundar?! Dom stod och KÖA?! MEN SERRILIR DÅÅÅÅÅ!!!!!?

Juhuuulgranen!

Det är här jag shoppar en vanlig dag dåra, men aaah



SOVA :D Godnattt din tjocka katt jag älskar mitt liv och alla underbara människor i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0