Juldagen

Nu är det jul


Jag hade svenska fiskar på alla mina paket i julstrumpan :)


Inatt kom snön :)

Jag är lycklig!

Julklappar -Julstrumpa, svenska kakor, nagellack, tröja, två pyjamasbyxor, 4 par varma strumpor, Proactiv hudvårdsset, chokladask

Mer julklappar - 2011 kalender, två tjocktröjor, hello kitty notepads, massa svenska fiskar, örhängen, kakgörargrej och en 90min massage terapi ;)

Okej jag låter väl inte jätte entusiastisk, skyller på att jag är lite hängig pga förkylning. Men jag är väldigt glad :) Alla kläder är från GAP utom 2, de prickiga brallorna och den vita tröjan. Men den vita tröjan är från American Eagle Outfitters ist! Dom är väldigt generösa och jag har tackat och kramat om dom. Det var mer än vad jag väntat mig och pappan sa att dom gillar att göra oväntade saker haha. När jag öppnade den vita tröjan så sa jag att jag kmr se ut som ett lamm varpå mamman säger att jag är ju en i familjen nu :) Dom heter Lamb i efternamn för er som inte visste.

Kelly hade köpt ett set med 4 kortspel i och ett av spelen är "Old Maid" (Svarte Petter) och det spelade Kelly, Lexi och jag igår. När jag skulle dra ett kort från Kelly säger hon "not that card!!" helt oväntat och jag skrek och hoppa till -.- Som hon skrattade! Och hon fortsatte och ryckte och sånt nästa ggrna och jag hoppa till ändå haha..


Det är massa snö ute nu och det har snöat hela morgonen :) Känns som hemma nu när jag sitter och letar nyårsklänningar också. Fast jag ska nog åka och plocka upp Anni och åka till ett köpcentrum ist. Men måste spara för hennes vänner hemifrån kmr imorgon och vi ska åka till Concord Mills, köra go kart och åka skridskor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0