La la land

Jag var väldigt upptagen igår! Var ute hela dagen och somnade tidigt eftersom jag bara sov 4 timmar hehe. Men min jacka kom igår och jag tog äntligen tag i mig och köpte UGGs, plus en liten hårmask :)

Jag köpte också min första julklapp igår! Någon i Sveriges skog har varit himla snäll iår ;) Bara det att julklappen inte får plast i mina kuvert så jag måste köpa nya hehe.



Jag har gått upp 3 kilo här och jag tror bestämt att allt lagt sig på mina ben -.-

Vad tycker ni? Den känns lite konstig, inget jag vanligtvis har på mig. Men jag gillar den lite. Den ser lite bred/stor ut framtill. Beslutsångest, IGEN :D Och den är inte jättetjock så det är väl ingen vinterjacka direkt, men ändå gillar jag den! Jag behöver hjääääääääääääääääälp



Kommentarer
theethee eat world

Jag tycker den är snygg hannah! Överlever du vintern med den? Kommer du överleva en svensk vinter med den?

2010-12-10 @ 19:21:47
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0