Lite "snabba" bilduppdateringar

Ursäkta det oplanerade upphållet. Jag har inte haft så mkt tid elr lust nu när kidsen har lov.
Vi har iaf haft ett par mysiga dagar i snön och varit väldigt mkt utomhus på upptäcktsfärder, jag gillart! Men nu känner jag att jag inte tränat på 2 veckor och min energi börjar försvinna i smyg. Gillar inte det alls och känner mig som en gammel pensionär. Inte okej i min ålder.
Vi har också spelat massa Monopol och Life. Kidsen fick massa spel i julklapp. Dom fick också elskotrar och Aaron har skaffat en för vuxna också och den tog han hem idag så vi har kört runt massa ;) Hahaha, känner mig som vakten i mallet som jämt kör runt med en liten elplatta som han står på med hjälm huvudet.


HAHA, var lite trötter efter julfirandet..

Gjorde snöänglar :)


Älskar min nya kamera och SNÖ med blå himmel. Carolina blue ;)

Men måste sova nu, klockan är mkt och imorgon är det nyårsafton! Jättekonsigt.
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0