Planerar

Just nu sitter vi på Starbucks med datorerna och planerar den berömda Bahamas resan! Jag är så trött på detta nu haha. Men nu, igen, så tror vi att vi har hittat ngt och vi åker nog i februari.

Min värdpappa är fortfarande lika omtänksam och han brukar alltid retas med mig och berätta alla saker dom ska göra elr gjort när jag är borta, men idag berättade han att dom ska ta med mig på zip lining och vi ska till en liten stad här inärheten som är upplyst med julbelysning. Man måste betala för att komma in så det är tydligen rätt häftigt :P

Idag fixade han trådlöst internet på min dator och sa att jag kunde sitta nere nu ist för på mitt rum hela tiden om jag ville. Så jag kopplade in min dator emellan deras i deras kontor hahaha ;D Satte där och surfa lite ;) Han berättade att jag var den första au pairen som fått komma ner såhär och ha trådlöst. Sen berättade Kelly att jag var den första au pairen som fått en julstrumpa med mitt namn på också.
Dom är så fina emot mig och jag uppskattar det så mkt. Men hela situationen är fortfarande konstigt, för efter mig kmr det en ny och det blir likadant för henne. Så man känner sig inte jättespeciell ändå :P NE, nu ska jag inte vara sån. Jag vet att dom verkligen tycker om mig på riktigt och jag dom.

Jag är hemma nu förresten, starbucks stängde, och vi har tittat på filmer på barnen när dom var 3 och 4 hahaha. Så sjukt jobbigt söta :D

Men men men, klockan är jättemkt, halv tolv...... Så måste verkligen sova :)

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0