Teresas farwell-party

Här kmr lite bilder och videos ifrån helgen :)


bIRDy



DO YOU REMEMBER? Jag lär Anni min kamera..

Serrilirarna!



Hahahaha klockiz :')

Christian ser ut som full gammal indian :D



Förklarade för Anni hur man spelar in med min kamera, igen....

"MEN DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SÄGER JAG JUUUUU!" Hehehehe

Ser ut som vi alla har kul, på vårt sätt.





SVENSKT



Såååå, det var det!


Titta vem som kom upp och hälsade på :D Hör till ovanligheten, tror det är tredje gången han tagit sig upp hit självmant sen jag vart här..


Måste gå, kidsen behöver svensk uppmärksamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0