Truly madly deeply

Truly är här. Det är en alf som kmr runt 1 december och sitter i huset för att hålla koll på oss. Så vi sköter oss! Under natten åker han hem till tomten och rapporterar och om man rör honom så får man aska i julstrumpan och i presenterna! Han förlorar all sin magi om man rör honom. Just nu sitter han i granen och vi har gett honom popcorn och cherrios till frukost ;)

Jag bakade kakor igår när Aaron ropade på mig att komma "Hannah, I've got something to show you and you're not gonna like it!" Så visade han mig "my competition", alltså tre tjejer från Sverige som vill bli au pairer. "One of these is gonna snuggle with your kids!" :( Även om jag blir väldigt ledsen av tanken att lämna min nya familj och mina favoritbarn så är det sjukt spännande att få välja en ny au pair för dom :D Haha.. Han frågade vad jag anser att den nya tjejen ska ha för egenskap som inte jag har, och jag svarade att hon kan ju gärna få kunna laga mat ;) Och att hon måste vara tuff med! Jake behöver någon som är tuffare än vad jag är mentalt för han kan vara riktigt jobbig att ha att göra med. Han är väldigt smart och vet ofta hur han kan komma undan med saker. Tro inte nu att jag är världens push-over, för det är jag inte. Men ni fattar om ni träffade honom, han är rätt svår ibland och argumenterar ngt så otroligt! Och det är på nivån "Thats green, Jake" "NO, its blue!!" Hehe :) Plus att allt ska vara på hans sätt, han är bossen här enligt honom. HAHA! Men så han är så charmig och har världens mest underbara skratt och leende :')
Jag sa också att hon får inte vara rädd för att kramas och "show them some löööving". Julia sa att första gången hon såg mig med barnen, vilket bara var några dagar efter att jag hade kommit hit, att hon såg att allt vara bra mellan mig och kidsen för att jag rörde vid dom hela tiden. Just då tror jag att jag stod i trappan med Jake och pillade honom i håret haha. Han tror och säger att han inte gillar att gosa men när man gör det med honom är han all-in hahahaha :D Alltid när jag säger godnatt vill han att jag ska ligga i sängen med honom och "snuggle" en liten stund, så tar vi tiden med klockan.. Men pussas kan han inte göra! Därför blev jag så förvånad när han gifte sig med mig och pussade mig på munnen hahaha :D Sen sa han "Okey, and now we have to sleep together" xD Det blir alltid lika konstigt när dom frågar om jag kan sova hos dom, för att inte tala om när dom vill sova hos varandra............... På engelska alltså.


Måste gå!!!! Kelly ropar, dags att bege oss till gymmet -.-

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0