Dont be hasty

HEJ HÖRRNI

Idag packar vi! Bergen imorgon förstår ni. Vi stannar tills på söndag så jagtar med mig datorn uPp. Jag gör mig iordning för att dra till Target och Old Navy för att köpa lite grejer till resan, inte (bara hehe) till mig själv. Ska se om jag kan hitta ett par vantar och en långärmad t-shirt :) Jag har verkligen inga varma kläder.

Jag ringde banken igår och öppnade ett nytt sparkonto som jag ville döpa själv. Så först sa jag att det skulle heta "home", men egentligen ville jag att det skulle heta "hem". Så efter en stund bad jag henne ändra igen till "hem" och idag när jag gick in och tittade på mina konton så står det "him"?! HAHA, nej tack... "Him" ska inget ha, måste ringa och be henne ändra igen hehe..

Är det mkt snö hemma? Tycker det ser ut som att de snöar på SMHI nästan varje dag :) Jag vill med ha snö! November här är som svenska sep/okt. Meeeeeeen det ska man väl uppleva det också.


Kalla mig Björn.

Ska fortsätta pilla här, hejdå :)

Kommentarer
mamma

hej björn! de e mkt snö ida..de har snöat hela dan. =)mysigt!!

2010-11-23 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0