Happy Thanksgiving!

Idag är det Thanksgiving! Klockan är snart kvart i nio vilket betyder att vi fick sovmorgon idag, kidsen somnade sent igår ;) Skönt. Jag tror inte min familj firar Thanksgiving särskilt mkt men middag ska vi ha! Även om vi bara blir vi och farmor, dom har ingen stor släkt. Lite ovant för mig, men det funkar :)

Thanksgiving innebär också MASSIV rea i affärerna ;D Synd bara att jag är här uppe men jag har ju internet, man är ju inte dum! Imorgon är den s.k. "Black Friday" och då slipper man betala skatt och allt är mkt mkt billigare, men jag har redan fått mail från vissa affärer som börjat sin rea idag med fraktfritt osv. Yeeeeeeey ;D

Vädret här uppe är rätt fint faktiskt, inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara så nu ångrar jag mig att jag inte tog med mig min skinnjacka. Jag gick runt i tjocktröja igår och det var alldeles lagom, men jag tror det kmr bli lite kallare idag och imorgon ska det förmodligen regna. Men jag har ju min vind och regnjacka med mig.

Måste gå nu :) Det blir llite knepigt att blogga de kommande dagarna eftersom jag jobbar hela dagarna, bara så ni vet.

PUSS!

UPDATE: Kelly och Lexi är sjuka, dom har spytt inatt :( Så Aaron sa att jag kmr få hjälpa till väldigt mkt med maten, önska mig lycka till xD Gör korv just nu ;) Och det är inte vad ni tror.. Korven är en fyrkantig klump som man skär upp själv och tillagar i ugnen, men god är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0