HAPPY

Hej hej hej!

Jag hittade massa snyggt idag!!! Så mkt att jag inte kunde köpa allt ;( Hehe. Idag var det ganska så varmt ute, bilen var stekhet inuti efter nästan en timme på parkeringen. Det är så konstigt.. Min familj är ute och äter middag, föräldrarna för sig och barnen med farmor och faster. Vilket betyder att jag är ledig ;D Och att jag gör middag själv. Gör middag till Anni och mig just nu, nachos ;) Jag är så tröööööött. Mina ben värker igen :( Det gjorde ena i förrgår också efter att jag sprang, men innan det har dom inte gjort det på jättelänge, och jag har ätit massa d-vitamin... Ojojoj då!

Idag har varit en väldigt rolig och givmild dag :) Jag är så glad för att jag är jag!


Köpte lite trosor på Victorias Secret haha..

Happy :D

Mitt paket från Sephora väntade utanför dörren när jag kom hem!! Wihoo

Jag köpte en "klänning" i all hast, galet kort är den haha

Hihi

ÄLSKAR MIN NYA VÄSKA!!! Tommy tycker oooom meeeeej

Mitt rum just nu.........

hehe...

Och största överraskningen: jag fick den här STÖRT mysiga tjocktröjan av min värdmamma :O BARA SÅDÄR?! Jag blev så glaaaad :D Den är jättemjuk och har päls i, den är snyggare än vad den ser ut att vara på bilden. En vanlig hood and I löööööv it <3


Vilken bra dag jag har haft idag :) Emilia och jag åt lunch på IKEA och jag köpte två stor gosehundar och glas för min familj och vi spelade in videos med hundarna, som jag för övrigt vill ha Emilia!!! :D


Våra nya vänner :D

Måste fortsätta med middagen nu!!! PUSS!!!


Kommentarer
Emilia

http://www.youtube.com/watch?v=i4h9xpLHqpw

HAHAHA!!

Tack för idaaaag förresten, kulkulkul :D

2010-11-13 @ 04:56:18
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0