Hola people

Det är så mkt språk hela tiden! Engelska, svenska, tyska och spanska. Jag blev precis medlem på ett program där jag lär mig tyska :) Samma program som Anni lär sig svenska med ;)

Här händer inte mkt. Ska till affären så snart jag är klar, sitter fortfarande i pyjamas, och handla för denna veckan. Måste tanka med. Får se om jag bakar kakor idag elr imorgon, det är dags för mig att lära mig baka oatmeal raisin cookies ;D

Vi ska fira Thanksgiving uppe i bergen så nu måste jag köpa vinterkläder, och en kamera :( Haha jag orkar verkligen inte, jag hatar att köpa jackor. Det är så svårt att hitta den perfekta jackan, och om man gör det så är priset orimligt... Snälla problem, lös dig.


Ska visa bilder från helgen så fort jag får dom :) Nu rör jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0