Jag <3 Min nya kamera

JAG FICK MIN NYA KAMERA PÅ POSTEN IDAG!!!!! JAG ÄR SÅ GLAD OCH JAG HAR TAGIT KORT PÅ ALL MÖJLIG SKIT FÖR ATT SE HUR DEN SVARAR PÅ SVENSK MAKT.

Jodå, jag gillart :D Den tar galet skarpa närbilder och väldigt verklighetstroget. Tråkigt bara att bilderna inte blir inärheten lika bra på varken bloggen elr datorn, så ni får väl se när jag kmr hem ist ;) Dock är den större än min gamla så jag var tvungen att åka iväg till Target och köpa ett fodral till den hehe. Jag var inte där tidigare idag utan vi åkte på kalkonjakt ist! Men nu när jag var där köpte jag vanliga fingervantar för 7 spänn typ och en "The Host" med hon som skrev Twilight böckerna. Världens tjockaste bok såklart, men hem ska den!



Tack pappa :) :*

Måste packa min egen väska nu, när kidsens är packad ;) Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0