Sa du nånting?

Hallå döh!

Jag fick brev av min älskade farfar i förrgår! Jag kunde inte öppna kuvertet så Kelly fick hjälpa mig haha. Så vecklar jag upp brevet och första ordet ääääääääääär: ja, vad var första ordet? Haha :D Charmen med de gamla; det tar en eeeeeeeevighet att läsa vad dom skrivit för texten är så krokig :') Sötfarfar. Jag tror iaf att första ordet är "Kärralund" för datumet är efter så det måste väl vara ett namn? Men bor han inte i Munkebäck?

Det komiska är ju att jag skrev på min att-göra-lista tidigare samma dag att jag skulle skriva ett brev till honom, och att innehållet var ungefär samma som första brevet han skickade ;) Haha åååh, vad jag saknar den gamle mannen! Helt galet att han är 90 år nu. Jag försökte förklara för Kelly hur rolig han är när han skriver, men det är lite svårt när man inte kan gammeldags engelska hahaha. Jag berättade att han gjort samma sak nu som en gång när Christopher och jag var yngre. Han och farmor gav oss pengar och sa "här har ni en slant att köpa glass för" och gav oss 200 spänn var haha. SLANT? Fick hur många glassar som helst för det ju ;)

Hela förmiddagen har det regnet och jag har njuuuutit, herrans vad jag älskar regn! Måste köpa gömmstövlar :D Och denna veckan har det varit mkt kallare än tidigare och dom sa att det finns chans för snö uppe i bergen :D Vi åker upp imorgon och jag ska köra hem ENSAM på lördag igen haha. För det är Annis födelsedag på söndag så hon ska ha middag på lördag för Annemiek fyller 21 på måndag och hade redan bjudit alla hem till henne på söndagen x) Haha, så går det när alla ska fylla år i november! Niclas fyller år veckan efter. Dessa skorpioner ;) Hehehe

Måste fortsätta med mina sysslor här hemma! Tvättar, städade ur kylen och packar kidsens väska. Sen måste jag nog äta ngt innan kidsen kmr hem så jag inte avlider framåt middagen.




Ke$ha: "STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPHEN"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0