Stilla gatan

Vilken dag, har vi ens gjort ngt? Nej. Elr jo, tittat på tv och spelat tv-spel. Jag har läst och suttit vid datorn. Jake och jag var ute tidigare en kort stund med sparkcyklarna. Det är väl deeet. Vi åt inte kalkon, vi åt skinka. Haha, så mkt för Thanksgiving ;) Tänkte ladda upp lite mer bilder när jag ändå har tid.


Här letade vi efter ädelstenar första gången jag var uppe. I den långa rännan ni ser.

Dom odlar juuuulgranar.

SKÄRPAN<3



Walgreens, jag har ingen aning om det är ngt svenskt ursprung i detta dock , men dom finns lite överallt. Tror det är en vanlig mataffär?

Det är ett hotell "i mitten" med stugor runt omkring som folk äger och hyr ut när dom inte använder stugan. En sån stuga bor vi i.


Det är fiiint här :) Ni skulle sett alla färger löven hade, riktigt vackert vare :)

Ser ni gubbarna? Dom har sånt överallt och fredagkväll ska dom tända alla ljusen :)





Ute på balkongen

Första gången jag följde med uppe bodde vi i en av lägenheterna i mitten där.

Väldigt mkt bilder nu så mer kmr i ett annat inlägg. Under tiden som jag har laddat upp bilder här(i ungefär 3 timmar haha) så har det varit lite drama. Lexi sov och började gråta och skrika i sömnen för hon behövde gå på toaletten, hon gör det ibland men jag har aldrig sett det så mkt. Pappan tog hand om det och han var lite irriterad så han inte alls en trevlig ton mot varken mig elr farmor.. Lite surt men det är bra nu. Hon började gråta igen när hon lagt sig med Kelly så jag gick in och hjälpte till. Tittar på "The last song" just nu framför brasan, jag sover på soffan inatt ;) Baaad nanny! Ne men, farmor sover i sängen jag sov i :)

Well well, ska fortsätta titta på filmen nu. Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0