SUSHI NIGHT WITH THE GUUURLS

Jag ska strax ge mig av till Anni så ska vi til lDean & Deluca och dricka ngt och sen ska vi träffa Sarina, Julia och Gesa och äta suuuuushi ;)

Det har varit jättefint väder idag, varmt och skönt. Och jag har då alltså suttit inne heeeela dagen ;) Haha! Men nu ska jag äntligen ut och röra på mig.

Jag provade mössor igår när vi var och shoppade. Det är när jag provar mössor som det slår mig hur blond jag har blivit! Men jaaaaa, jag måste gå märker jag.

Nu har min webcam pajjat också, toppen -.-



Dunkel times ;)

Ljusa tiiider


Kommentarer
mamma

Du e jättefin!! i ditt blonda hår <3<3

2010-11-21 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0