SVERIGE ÄR ELAKT!!!!!

Jag vill hem :(

Så alla säger att det förengångsskull är en RIKTIG vinter i Sverige. Jahopp. Alla sa att det förengångsskull var en RIKTIG sommar i Sverige. Jahopp.

SÅ SJUKT ELAKT ATT DET SKULLE VARA DETTA ÅRET?!

Jag älskar snö. Jag älskar svensk sommar. EN SOMMAR SOM MAN KAN NJUTA AV ATT GÅ UTANFÖR DÖRREN IST FÖR ATT VILJA DÖ. Idag kan jag få klaga, för jag vill hem. Hem till mitt kalla vinterland och gå i högklackat i 10cm djup snö. Jag vill ha en stor varm jacka att gömma mig i och sitta på café en sen kväll och se snön yra ner utanför.

JA É INT BITTER



Kommentarer
Pappa

Nä Sverige e inte elakt. Ditt hemland ropar ditt namn och försöker locka hem dej bara ;)

2010-11-29 @ 21:20:45
theethee eat world

Och hänga med Thiti :D

Hhehehe... Hannah! Det var 10 minus igår och idag? folk undviker att vara ute för att det är så jävlas kallt. Vissa har inte ens lärt sig att klä sig efter väder...Vissa går runt i skinnjacka. SINNESJUKT! Du vill inte leva här under den här årstiden...

2010-12-02 @ 21:34:58
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0