Tar igen lite


19 Oktober - Skickade en födelsedagspresent till Titti som innehöll denna söta grytvante med grytlapp :) det är muffins på juu :D






Tog lite snabba bilder till mamma på vad jag ska skicka hem. Bland annat den här clipboarden som man sätter fast papper i för underlag, förstorningsglas haha och 3 krokar.



Jag har köpt strumpor från Forever21, 95 cent styck och $4 för paketet.
Hmmm, vad kan finnas där i?????

Jag hade helst velat att ni gissat nu, men eftersom det är en blogg och jag är i ganska stort land kan det egentligen vara vad som helst. Så jag visar er nu ist, håll i er...

Woho, en rougeborste och sminkborststvätt... Borsten är sktikass för övrigt? As störande -.-

Vi karvade pumpor(heter det verkligen så?) inför Halloween :) Måste fixa en bild på dom nu när dom är gjorda med!


En av grannarna gav ut swedish fishes ;D Dom är gjorda i Kanada..

Titta vilken minifisk! Såna har vi inte hemma. Och nu ska ni få se vad som finns i hinken hehe ;) Håll i er den här gången då...

Hehehe mums, det är mitt egna. Vi har mer i skåpet ;) Ungarna var tvungna att gå hem för att tömma påsarna(!) för det inte fick plats mer och vi hade halva området kvar. När vi var klara fick dom plocka ut sina 3 favoritgodisar som dom sparade och resten ställer man ut till Halloween-häxan som tar godiset till fattiga barn som inte fått ngt och som utbyte får man en present :) Jag behöll allt mitt godis hehe

Ska lägga upp lite andra bilder i ett annat inlägg med :)

Kommentarer
theethee eat world

Oj va spännande! Hade jag ingen aning om att barnen bara fick lite av godiset. Ger dom verkligen allt det andra till hemlösa barn? Hhahah Halloweenhäxa, är det den nya tomten älle? XD

2010-11-04 @ 13:14:30
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0