Under mina solglasögon

Idag är det jättevarmt, bara så ni vet :) För varmt för att ha långärmat. Men titta vad jag har kööööpt!!


Reebok Runtone. Här ska springas! Dom känns lite skumma att gå omkring i och jag har svårt att tro att dom ger en väääääärsta snygga numsen och lår men visst, jag ska ge dom ett försök ;)


Hittade dessa på Urban Outfitters rea. 20 dollar!! Dom kostade 60 från början. Så nu har jag två par att se ut som ett freak i, men jag gillar dom för dom trillar inte uuuuur! Hatar mina plug-in som hela tiden glider ur och dom förstör dessutom öronen ;)


Här rockar jag Times Square med Jasmines broshor i mina andra utan ipod i dom -.- hahaha ÅH vad cool jag är då!

Nä, om man skulle ta och baka lite kakor :D Chocolate chip cookies som jag inte ens gillar, har man en bra au pair då ellah? - jao


Köss

Kommentarer
theethee eat world

Har du rätt då? Har för mig att man inte ska springa med dom utan bara powerwalka....

2010-11-09 @ 22:24:32
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0