Attans också..

Okej, jag erkänner; att motionera när man har ont i magen var inte världens bästa idé. Det var inte vad min kropp ville idag och nu har jag bara mer ont och värre huvudvärk. Jag kämpade mig igenom 4 varv när jag förut sprungit 5 elr 7 varv och när jag väl var klar så fick jag aaaaaaaasont i magen haha. Man måste ju spänna överkroppen så den inte faller ihop(no shit) och det kändes att jag gjort det. Men nu har jag ätit en giffel iaf så lite glad är jag ;)

Jag tycker att jag har förändrats.. Jag vet inte om ni märker det så mkt över bloggen, men jag känner det. Men förvänta er inte en helt ny person när jag kmr dock haha, så mkt har jag inte förändrats ;)
Men jag har en mer positiv och glad inställning, FÖR JAG HAR MKT MER ENERGIII!!! Jag orkar göra saker nu för tiden och inte bara ligga i sängen hela dagen, det är helt underbart. Jag trodde bara jag var tonåring och lat, men att det skulle ta musten ur mig av bara tanken att gå upp för en trappa är inte rätt :P Jag har tränat 4 av 5 dagar denna veckan, jag är stolt :)



Francisco och jag dansar loss på Bar Charlotte. HAHA vad lycklig han ser ut xD Naaw, den gamle tjejtjusarn!

Det finns bara två klubbar för minderåriga här och just denna är helt j*vla galen. Folk sätter helt ärligt praktiskt taget på varandra emot väggarna och dom tar upp folk på en platå för att SPANKA dom?! HAhahahahaha stört kul jöööh :')

Tänkte lägga mig på sängen, sträcka ut mig och läsa lite innan ungarna kmr om ungefär 20min.
Puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0