Bilder från Blowing Rock

Kelly skickade lite bilder från Blowing Rock eftersom min kamera dog :)


Haha.. Alla bilder är jag skitsnygg på, bara så ni vet ;) Här letar jag efter ädelstenar (H)


Hur fint är det inte där uppe?! Ca 3500 miles över vattennivån


HAHA dör. Jag var redo för att klättra ;) Skorna var så sjukt obekväma för tårna ska vara böjda så man får fäste.


Första väggen!


Andra väggen, här ville jag ge upp ett tag.. Det är jobbigare och läskigare än man tror!


Fin bild på min röv.... xD Den hängde med upp till toppen iaf!

Haha det var det :) Måste gå för ungarna kmr strax. Sov till halv elva idag hehe, efter att ungarna dratt alltså. Och jag har köpt ännu fler grejer att skicka hem!! Alltså det är ren tortyr att gå runt på Home Goods, Target home osv för dom har så jäkla mkt fint. Ibland känner jag bara att jag skiter hur jag ska få hem det för ajg måste ha det haha ;)


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0