Hej hej hej

Hallååå i stugan!

Jag somnar vilken sekund som helst känns det som. Tänkte bara säga hej innan ungarna kmr och jag måste lägga mig ner och sträcka ut mig lite för jag har världens magknip :( Vet inte varför men har haft ont i typ 3 timmar nu.

Jag var på ballene imorse och var kämpigt att ta sig iväg ska ni veta! Jobbigt när man latat sig en långhelg. Sen lunchade jag med en kvinna i området och hennes utbytesstudent från England. Jag vet inte hur många ggr jag skrattade åt hans dialekt hahaha.. Kan berätta mer om det senare :)

Saknar svensk limpa med hushållsost och paprika!! Och obooooooooooy, oh maaaan

Kommentarer
Lars Ericsson

Bra att du tränar, skulle behöva det själv :)

2010-10-14 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0