Låt mig va ida

MAMMA VAD HAR DU GJORT MED MITT RUM?!! HAAAAA? Pernilla säger att det inte ser alls likadant ut längre, SPILL IT!! Visa mig bilder då om du vågar :D

Vad jag slappar idag! Jag åkte till gymmet och gick på favoritpasset Ballene och när jag gick ut därifrån hade det börjat regna så jag bestämde mig för att nästa destination var sängen för resten av dagen ;) Och jag höll mitt mål. Klockan är 2 nu och här sitter jag hehe. Har lyssnat på musik och kollat på kläder och ätit gifflar! Fast gifflarna smakar inte likadant när dom legat i frysen i två månader och blivit mikrade ;(

HAHA, nu spelar Spotify sexual healing :D Sjukt go låt. Jag lyssnar på SonyMusicEntertainment's lista "smoothie", bara massa sköna låtar. Lite för mkt Westlife kanske haha..

Bill åker idag och båda dagarna han har varit här har han lagat frukost. Han lägger sig tidigt så han går ju upp ännu tidigare, innan mig 5.15. Igår lagade han och Aaron korv, potatis, ägg och grits och idag lagade han själv pumpin våfflor. Heter det pumpa? Punka, Pumpka? HETER DET VERKLIGEN PUMPA? AAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA DÖÖR :')
Jaja, det är inte riktigt mina grej att äta sånt till frukost iaf.. Jag mår bara dåligt efteråt, gillar inte alls det hehe. Det är för tungt och varmt. Speciellt ägg tror jag. För jag gillar inte bagel med ost, ägg och bacon heller på morran när den är varm och allt. Jag gillar ägg på morgonen dock, men inte varmt.

Så nu vet ni deeeeet, laga mig inte ett varmt ägg 6 på morran och tro att jag blir lycklig ;) KAN TVÄTTMASKINEN HELST HÅLLA KÄFT. Jag är upptagen med att inte göra ngt så vill inte alls ta hand om tvätten när inte ens jag själv tvättat x) Åhå, mina problem kmr ta kål på mig hörrni.

Bäst jag återgår till att fokusera på musiken, nu spelas "un-break my heart" och jag kan inte låta bli att tänka på Darin hahaha ;D Un-break my heart då Darin, älskar juh deii <3



hihi älsklingen dååå =) MEN VART HARU GJORT AV BERTIL?!!!!! HAA?!!

snacka om money for nothing om du bara ska alla andras nallar..

Kommentarer
mamma

ja törs inte :S De får du se när du kommer hem =) Fast hon kan ju syfta på att de e mer städat nu kanske Hehe

2010-10-20 @ 23:04:48
mamma

ja törs inte :S De får du se när du kommer hem =) Fast hon kan ju syfta på att de e mer städat nu kanske Hehe

2010-10-20 @ 23:06:13
Pumpan

Tycker jaaag allt, komsikomsi ;D så ska ja bju da på ett redigt kallt ägg!

2010-10-21 @ 03:29:06
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Pumpan igen

ah och nytigt betyder pinsamt förresten :D

2010-10-21 @ 03:30:08
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Lars Ericsson

Va har du gett bort Bertil???

2010-10-23 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0