Mer Mer

Jisses vad trött jag var imorse! Det blev en del körande igår och vi väntade med Anni på busshållsterminalen för det var skitläskigt där. Det är ju inte de fräschaste människorna som åker buss i det här landet ;) Hennes buss gick vid midnatt så då åkte vi hem och lämnade av en kompis sen skulle jag lämna av nästa på födelsedagsfest som fortsatt hos en kompis efter middagen, bara att alla hade åkt hem då haha :D Jag var skittrött så gjorde inte mig ngt alls och jag var hemma lite innan ett och ringde Anni innan jag somnade för att se så allt var okej, vilket det var och nu är hon i Atlanta hel och glad :)

Varenda lördagmorgon är det alltid samma visa; jag ska göra frukost så jag frågar vad ungarna vill ha till frukost. Och varenda gång säger Jake att pappa kmr nog köpa frukost! Så jag kan aldrig göra frukost på lördagar förän Aaron har gått upp och blabla. Och oftast så köper han inte frukost men idag åkte han till Starbucks och köpte ägg, ost och skinkmackor. Dom är goooda ;) Alla hade tagit varsin macka och jag frågar aldrig om han köpt till mig med, det känns fel :P Så jag tog fram en skål och skulle göra flingor när han ropar mitt namn och visar påsen med min macka i. Sen frågar han om jag verkligen trodde att han inte köpt ngt till mig med och jag sa "jaa, jag är bara nannyn ;)" (Han har humor). Då sa han att jag bara är nannyn på söndagar, annars är jag familj :') Jag är alltid ledig och borta på söndagar nämligen haha. Jag kmr sakna alla så mkt :( Jag mår så bra med dom och varenda gång jag pratat elr umgåtts med nån av föräldrarna under dagen när barnen är i skolan så är det alltid en bättre dag än när jag är ensam hela dagen.

Det funkar inte att ladda upp bilder?!

Hörs snart igen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0