Night of terror

Yep, ikväll beger vi oss till SCarowinds(www.scarowinds.com) och det här blir förmodligen mitt sista inlägg. Jag är beredd på att dö av en hjärtattack. Varför utsätter jag mig ens? För att det är kuuuul, hoppas jag! Måste ju se vad det hela är.

Carowinds är en nöjespark här och under halloween heter stället SCarowinds. Så hela parken är som gasten på Liseberg, fast antagligen värre med tanke på att det är USA vi snackar om. Vi vet ju alla hur lättskrämd jag är så jag kmr bjuda på många skratt ikväll! Var så säker. Jag har blandade känslor.

Idag var Annemiek, Josephine och jag på IKEA och åt lunch och köpte lite grejer. Jag köpte fler hallon Singoalla för Aaron äter upp mina hahaha.. När vi stod i kassan så frågade jag mannen var Laila var nånstans, svensken som jobbar där, och han sa att hon inte jobbade idag och sen sa han att han sett mig där förut! Hahaha gött, kändis på IKEA. Annemiek frågade om jag vart på bra humör när han såg mig, för första gången jag var där grät jag ju floder hehe, och han svarade att ja och att jag alltid loooog. Vilket stämmer ganska bra eftersom jag alltid är i extas av att se alla svenska ord osv haha.  *tÖnT*

Och dom har fått in massa julgrejer nu, julgranar och pynt, julmust, pepparkakor och ADVENTS KALENDERN!! Haha vi blev lite hyper över kalenderna men jag tänker köra på en amerikansk i år ;)



Den här bilden tog jag vid Aarons jobb. Den ser inte direkt ut att vara tagen här, men det är den serrni ;)

Tack för mig :*

Kommentarer
E to the milia

finns det pepparkaksdeg nu????? PLZ say it does!

2010-10-19 @ 02:50:48
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0