Oh Christ!

Jag har sagt det förut, men det tåls att säga igen; JAG MÅR SÅ BRAAAAA!!! Haha :D Jag mår skitbra här och allt är så gött.

Vilket får mig att undra om ett år verkligen är tillräckligt? I början kändes det jättelänge, men nu rinner tiden iväg mellan fingrarna på en. Jag har chansen nu, om jag vill ta den. Även om jag saknar människorna där hemma, maten, naturen, HAAAVET osv osv, så kmr allt det fortfarande vara kvar när jag nu vill komma hem. Hm.. Fast jag vill inte stanna ett helt år till isf, utan 3-6 månader men jag vet inte om det är möjligt att byta familj om man inte vill stanna ett år till? Jag vill upp till Boston iaf :)

Först måste jag dock veta om jag kan ta alla mina credits/timmar haha ;) Men jag har ju massa tid om dagarna så jag tror nog det ska gå! Jag ska ha 72 timmar elr 6 credits och en tyska klass är 30h/3credits.


Till ett lättare ämne! Ikväll fyller en tysk(!) år och vi ska fira henne på Cheesecake Factory. Dom möts klockan 8pm men jag har nog inte slutat då så jag möter upp dom senare och sen kör jag Anni till busshållsplatsen för hon ska ta bussen till Atlanta inatt! Im gonna miss u sweetie <3


Das was das, elr ngt haha. DET VAR DET! Iaf. PUSS :D


Hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0