The leaves are falling

Det är faktiskt kallare här om natten än det är hos er där hemma! Det ni! Nu kan ni njuta ;) Förutom på fredag såg jag men det ska bli 26 grader och sol på dagen så inte så konstigt, medans ni har 13 grader och moln ;D Hahaha jag kan verkligen inte låta er ha det bättre! Ne ni, dä ä chill vettni

Men hösten är här nu :) Och det är hur skönt som helst, vädret är helt underbart! Det är lite kallare på morgonen och mot eftermiddagen blir det varmt och det är inte alls så humidt(?) längre :D Nu kan man vara ute om dagarna och bara njuuuuuuuuta. Perfekt väder verkligen, och ibland regn så man kan mysa inomhus :) Men det är inte alls lika mysigt här som hemma.. Kanske blir bättre till vintern, hoppas det iaf för annars kmr jag få hemlängtan. Vi har ju iaf två brasor i huset! Även om dom är elektroniska så man sätter på och av dom med en vanligt lampknapp......... LOL! Det är ju riktig eld iaf! Även om det inte är riktig ved haha..

Jag har så ont i mina beeeeeeeeeeeen :( Nu vill jag ha mamma här som gnuggar mina ben elr farmor elr pappa som stoppar om dom så dom blir varma :( HUR kan jag fortfarande få växtvärk?! Serrilir dååååååå. Och sen jag kommit hit har jag t.o.m. fått det på morgonen? Och ibland under dagen? Det har aldrig hänt förut, min kropp har blivit helknäpp härborta xD

Yeye, jag ska sova nu elr strax elr snart hehe ;)


Detta skickade jag hem till mina kära vänninor <3

GUTE NACHT :*

Kommentarer
theethee eat world

Gilla :D

2010-10-05 @ 15:16:23
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0