01/09/10

ÅÅÅÅH VAR ARG JAG BLIR!!! JAG HADE SKRIVIT ETT JÄTTELÅNGT INLÄGG SÅ STÄNGDES RUTAN BARA NER? sEG*EG*A*GeaG*'* haha seg? mohahaha

Jag har MASSA att berätta, så jag borde egentligen börjat med detta tidigare för jag glömmer alltid bort när jag väl skriver. Men jag hade inte så mkt tid innan! Det är typ 40 grader ute och september, hösten dröjer ett tag till.. Jag saknar att ha kläder på mig när jag går ut!! Låter sådär men serrilir då, man kan inte ha på sig NÅTT och även då är det olidligt.. *kLaGaR* hehehe

Vi träffade Ava på gymmet, fatta hur konstigt det är att träffa och känna igen människor när man är ute haha.. Hon berättade iaf att hon skaffar sig en utbytesstudent, elr ngt, från England som kmr om några dagar och stannar i 3 månader. Han är från England och är 18 år, Kelly tyckte hon var galen för hon har nämnligen bara döttrar själv och den äldsta är 15, varför skaffar hon en KILLE?! Hahahaha, jag tyckte mest bara det var roligt ;) Hon ville iaf ge honom mitt nummer så jag kan ta hand om honom när han kmr, HAHA :D Engelsman låter ju riktigt lovande.. Kanske borde köpa honom brun utan sol som välkomstpresent ;)

JAG SKA TILL SLÄKTEN IMORGOOOOOOOOOOOOOOON!!! Det hade jag totalt glömt bort när jag nätan gjorde planer med Libni förut haha.. Ops! Anni kör mig till flyget som går 10pm och jag kmr fram 12am, midnatt alltså. Audrey plockar upp mig där med sin gamla(jag vet inte om det är gammal men den låter gammel) Ford pickup och för att jag ska känna igen den så kmr hon ha svenska flaggan på passagerarsidan HAHAHAHA :D

Sist jag flög, till New York, och stod i kontrollen och visade mina ID-handligarna för kvinnan sa hon "You're 20?!" i världens pipröst. Jag sa ja lite förvirrad men tänkte inte så mtk mer på det. Men när jag skulle hem och tog planet från La Guardia så var det ingen kö så jag bad killen vänta lite så jag kunde ta upp mitt pass(vilket jag inte ens hade haha, jag hade en kopia..), och han säger att jag inte behöver visa mitt pass?
Jag- "vaa?"
Han - "You're under 18 and then u dont need to show your pass"
Jag - "Haha noo, Im 20.."
Han - "REALLY?!" i falsett......
Jag - "Yeeeeeeeees..........."
Och bara för det behövde han hämta en annan snubbe som skulle konformera(?) mina papper...
Han - "Girl you're way to honest, u should have just told me u were under 18 and u'd be through by now :D"
JAHA JA, nu ska man ljuga för kontrollen på flygplatser och tydligen ser man könsomogen ut, GÖTT x)





Hittade svenskt godis på The Fresh Market ;) Som också luktade som ICA :')
Nu kom ligan, got to run!! :*


Kommentarer
vikke

"konformera"... du har vart i usa för länge!

2010-09-02 @ 18:58:21
Hannah pannah

hahaha, käft

2010-09-17 @ 14:41:02
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0