12/9

Det känns lite konstigt att jag inte saknar Sverige längre. Jag har skitkul här och allt känns så rätt :) Bara så ni vet. Jag skulle dock bli väldigt glad om nån skickade över makrill i tomatsås till mig haha :D

Idag har Anni och jag har shoppat som sagt. Det är rea överallt och jag hittade två toppar, och glasunderlägg haha. Jag ska skicka hem dom. Vi var inne på Urban Outfitters och jag ville döööööööö. Så jäkla mkt fint!!! Älskar kläderna och allla prylar! Vi hittade tallrikar och skålar som vi ville ha men det är så tungt.. Och man köper ju inte en heller. Så vet inte riktigt vad jag ska göra för jag vill verkligen ha dom. Frågan är om det är värt vad det kostar att skicka hem dom, jag vet inte riktigt hur mkt det kostar heller, bara att det är dyrt.
Vi shoppade igår också, fast på Carolina Place Mall hehe. Köpte två tröjor och ett linne :) Och vi har ätit så mkt skiiiiiiit denna helgen xD CrAzYnEsS. Jag har gått upp två kilo ;) Inte över helgen alltså, men sen jag kom hit hehe. Maaaat <3


Utanför köpcentret, en av alla ingångar och denna var stängd hehe ;)


Hoodien och linnet köpte jag igår på Pacsun :D Glasunderläggen köpte jag idag på Urban Outfitters. Jag veet, dålig bild men whatever :D Ni får se dom på min inflyttningsfest ;)


Det översta linnet köpte jag på Urban Outfitters, det är finare på haha :) Och det andra på Delias.


Och denna tröjan köpte jag på Forever21 ;)

Nu måste jag spara mina pengar!! Ska till akupunktören tisdagmorgon och det kostar 85 underbara dollar x) Dags att sova! Godnatt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0