Dags för möte

Ska strax ta bilen(hehe mera miles miles miles) till möööötet! Idag har vi möte hos min LCC. Vi hade ett livat samtal om hur kassa våra LCC:er är. Dom är snälla så länge vi inte har några problem med familjen, men har vi problem med familjen är dom på familjens sida och skiter fullständigt i oss. Så jag skulle rekommendera den som vill åka som au pair till USA att åka med Au Pair Care elr InterExchange ;) De finns fler organisationer men det är dom jag vet/kommer på.

Iaf, Anni fick reda på igår att några tjejer är lite avis på vår relation! Niclas berättade att om Anni hade tid att träffa en tjej så sa dom saker som "kanske Hannah inte hade tid idag" elr att mitt schema inte passade hennes och bla bla. HAHA, huuur tjejigt?! Orka lägga energi på att vi kmr bra överrens och umgås mkt? Vi träffar andra också! Men inte så många från vår grupp dock, mer från andra gruppen. Men soooooo whaaaaat? Nu kmr jag inte ihåg alla saker dom sagt, men jag trodde att om man kan lämna sitt hem som vi gjort är man väl lite mer mogen än så x)

JAJA, dags att röra på celluliterna hehe :D



Anni och jag med andra människor ;) hehehe
Fast nu stör det mig att vi ser lika ut bara för det xD


Kommentarer
theethee eat world

Meeeeeeeeen guuuuuuuuuuuuuuuud va tjejigt! Skit i dom losers! Dom är säkert såna som bara kan vara med en i taget med :P

2010-09-20 @ 16:56:45
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0