Deppig

Vad hände? Jag har haft en jättebra dag idag, men nu känner jag mig nästan deppig.

Kelly och jag åkte till IKEA imorse, men först stannade vi hos hennes kompis. Herregud vad den kvinnan kan prata! Goooooooosh hahaha.. Hon ville ha Kelly åsikter om hennes inredning, dom har samma inredare ovs och hennes hus var kaos. Inte på det sättet att det var saker överallt, utan det fanns typ INGA möbler? Dom har bott där i 6 månader men jag tippade på högst 1. Dom har inte fått gjort nånting och det dom har matchar inte med varandra. Så där stod dom och snackade mattor och tavlor i 1½ timme x) hahaha.. Kelly sa sen att hon borde vetat bättre som åkte till henne innan IKEA haha, skulle åkt efter ;)

Men iaf, vid 11-12 tiden kom vi iväg till IKEA och det var mysigt :) Vi gick runt och tittade lite och åt lunch där. Det var kul för Kelly frågade saker om Sverige och undrade vart Gotland låg ovs. Hon frågade lite i början när jag kom med men annars brukar hon bara tycka vi är konstigt haha.. Amerikanare.. Jag köpte massa mat igen :D Jag köpte kaviar för jag ska göra äggröra och jag köpte tunnbröd, hönökaka och mandeltårta ;) Hehe, nu var det iofs IKEAs mandeltårta, men den lära väl vara god den med. Så nu är min hylla i frysen full xD Full med 4 schweizernöt, 1 marabou nonstop(jasmiiine<3), 2 påsar gifflar, 1 påse chokladflarn kakor, 1 daimtårta, 1 mandeltårta och allt bröd! Jag har allt jag behöver ;) Har senap, kaviar och chokladbollar i kylen. 2 Ballerina, 2 singoalla, rostad lök haha, nyponsoppa, 1 påse daim och chokladflarn kakor. Jisses haha :D

Dagen gick fort idag. Jag åkte till gymmet halv åtta för att gå på zumba, jag tycker inte det är lika kul längre.. Jag blir uttråkad efter ett tag och vill springa ist. Så jag gick när det var 5min kvar till löpbandet och sprang 15 min. Och nu känner jag mig deppig? Konstigt när det vart en så bra dag och den har gått så fort.

Yoyo, ska sova nu :) Godnatt


Hehe


Kommentarer
theethee eat world

Man kan inte vara glad jämnt hannah :)

2010-09-21 @ 10:12:38
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0