Do u remember when we were sitting by the water?

Hallo :) Wie gehts dir? Mir gehts guuut!

Jag jobbar fortfarande, men ungarna är i sängen. Jag körde till Moe's tidigare och köpte mat till oss och det var jättemkt trafik. Och när jag var vid trafikljuset utanför YMCA så blev det grönt men nån bil bromsar?! Så jag fick tvärnita, trodde verkligen jag skulle köra in i bilen framför hehe, och påsen med maten och chipsen flög xD Hahaha, så nu har jag chips över hela golvet ;) Vi äter ändå inte dom chipsen så det var lugnt, men jag måste ju städa bilen nu haha. Jag har seriöst inte använt en dammsugare på 4 månader?! Elr jo, jag tog en bärbar och dammsög min dator en gång ;)

Funderar på att åka till gymmet när päronen kmr hem och springa på maskinerna, gå i trappan kanske :D Gymmet stänger klockan 10 så varför inte, om dom kmr snart vill säga. Jag tycker inte att zumba ger så mkt, det är iaf kul men jag känner mig inte slutkörd. Måste jag skriva om gymmet?! Fy fåglarna så tråkigt! Som Kalle Ehrenholms syster alltid sa :D hahaha

Jag mår bra i själen :) Men min hy ser ut som en fan? Haha!! Vilket land detta är va, man får celluliter öööööööverallt och massa finnar. Mamman köpte ett acne-kit till mig? HAHAHA TACK!! xD Men akupuntören säger att mina finnar är pga värmen och fuktigheten i min kropp.. Hur är det med celluliterna då då? ;) Jag har seriöst fått apelsinhud på FRAMSIDA LÅR? Heheee kill me.

Jag ska till akupunktören 9.15 imorgonbitti och då ska hon för första gången sätta fast nålar i mig *hÅlLeR i MiG*. Hon ska göra det på framsidan och baksidan för att "lära känna mig" elr min kropp, vettitusan. Känner mig som världens freak som gör allt det här. Men hur lyckades jag få psoriasis i bakhuvudet? Haha vad äcklig jag låter med alla mina hudproblem xD Jag är inte så äcklig, jag lovar.. Hon har gett mig någon salva också för torr hud, mina händer är snustorra och huden spricker hela tiden, aj aj aj. Men jag tycker inte att den hjälper ngt vidare.

Tydligen är det så här, att min kropp går på "sparlåga". Hon säger att hon inte träffat någon vars kropp är så svag och, jag kmr inte på det andra ordet, att den inte tar emot allt den får? Hjälplös? HAhahahah.. På länge! Hon har inte träffat nån "sån" på länge. Det första hon frågade mig var om jag ofta var trött och hade dålig energi, jag bara började skratta. De första veckorna här gick jag runt som en zombie och att bara tanken av att gå upp för trappan gjorde mig trött. Hon sa att tröttheten inte är ngt nytt(det håller jag med om..) men att det är värre nu pga hättan och fuktigheten. Min tunga var tydligen rätt svullen haha, men det är bättre nu :) Och det jag har i bakhuvudet, att jag är så torr och det kliar så mkt(det är typ en stor röd fläck runt hela nacken bläblä), är för att jag inte får tillräckligt med blod till mitt huvud xD Därför är jag törr.
Så nu dricker jag pepparmint te som ska hjälpa att få ut värmen i min kropp och äter örter mot kliet. Och det hjälper :) Jag får inte äta ngt med mjölk i. Som ost, GLASS, sour cream(gräddfil) och yoghurt. Mindre saker som smör är okej. Jag får inte äta/dricka ngt jättekallt heller, som glass igen haha.. Plus att jag ska minska på salt och socker och helst äta mer kött..
Jag har blivit invalid, elr fått det bekräftat. Och min familj tänker: "Nu är Hannah glad när hon har ngt att skylla på!!" Speciellt mamma och Pernilla, jag vet allt jag känner er två! Och dom känner mig ju också såpass bra så det stämmer ju ;) Hehe, NU HAR JAG ÄNTLIGEN NGT ATT SKYLLA MIN TRÖTTHET PÅÅÅÅÅ!!! MOHAHAHAHA



Hehehe *sPiNnEr SoM kAtTa*



En portabel tummen upp-hand

Ne, nu när jag förklarat allt detta känner jag mig trött. Ska läsa cosmo och kurra under täcket ist :) Godnatt Menschen

Kommentarer
Emilia

Hahahah Hannah du är ta mig tusan underbar!! :D

2010-09-14 @ 04:20:48
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Anonym

love your german, haha :P

2010-09-15 @ 03:32:03

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0