felåt

Sryyyyyyy, internet dog igår och det har inte funkat på hela dagen men nu är det tillbaka. Jag får nog sluta försöka berätta om min helg för det går ju aldrig..

Idag lagade jag den första middagen! Det blev lyckat ;D Så jag kmr göra den igen nångång med på måndag är det kyckling, ris och nån kokosmjölk grej. Inte som den hemma.

Anni är påväg hit nu! Jag jobbar så föräldrarna är borta och ungarna sover, men tror dom kmr snart :) Jag ska bara hoppa in i duschen och sen kanske vi hälsar på Niclas en stund.



Det där lagade jag idag, fast med kyckling ist för kalkon.



Det där lagar jag på måndag ;D
Jag hör fyrverkerier?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0