Grattis Vincent :D

Idag fyller min lillebror 10 ååååår! Galet.. Jag ska ringa honom snart och säga grattis vare tänkt :)

Igår åkte Anni och jag in till stan, det var en upplevelse, minst sagt haha! Allt gick bra in till stan och vi hittade restaurangen fort, men inte parkeringen. Vi letade efter stället vi parkerade på när vi var på Bar Charlotte och visste att det var i närheten. Men det var inte så lätt att hitta som vi trodde haha. Det är så många enkelriktade vägar där inne så det är svårt att komma tillbaka om man kör för långt. Vi kom lite för långt ut och såg två polisbilar och tänkte att vi kunde fråga efter vägen, men på andra sidan såg vi massa människor som sov på gatan :( Vi blev asrädda och Anni frågade om dörrarna var låste osv haha.
Vi hittade tillbaka tillslut och parkerade på samma parkering som sist och gick sen mot restaurangen. Vi beställde pasta med kyckling, svamp och nån rosa sås. DET VAR SÅ GOTT!! Vi delade på det och en pizza, när vi fick pizzan började vi skratta för den var enoooorm. Servitrisen fattade och kom sedan med två pizzakartonger så vi kunde ta med den hem haha. Vi åt varsin slice och bara det var jobbigt!
Men det var ju ännu roligare när vi skulle åka hem! Vi körde ut från parkeringen och hade restaurangen på höger sida, och det var samma väg vi kom på så vi körde in på den. BARA ATT DET VAR EN ENKELRIKTAD VÄG OCH BILAR KÖRDE EMOT OSS!? Hahahaha som tur var kunde man köra in till restaurangens parkering däär vi svängde snabbt till höger igen och upp på parkeringen xD Fasen vad rädda vi blev och det är inte första gången ngt farligt händer oss när vi är ute och kör!! Det tog oss sen aslång tid att hitta vägen hem igen för en väg var avstängd som vi skulle svängt in på. Men tillslut så!

Första gången var vi påväg från Anni och jag bad henne leta efter min kamera samtidigt som jag slängde bak grejer till baksätet och samtidigt svängde jag upp på gräset och hör Anni skrika och vi var påväg mot träden xD HAhahahah jag borde verkligen inte ha körkort.. :( Det var förresten inte ens min kamera jag ville ha, det var solbrillorna så jag var helt borta. Men efter det vaknade vi till ;) Hahah..

JAJA, nu ska vi till South Park mall och shöppa :D



Maaaaaaaat, okej det kanske inte ser så gott för jag fattar inte hur man gör bra bilder på mat. Men det var aaaaasgott! Pastan iaf, pizzan kunde vart godare, med färsk svamp. Men den var god till frukost ;) Hehe

Nu drar vi! Pusseli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0