Honey, Im hooome!

Not. Jag är fortfarande hos mina släktingar i Massachusetts och internetuppkopplingen och tid har varit lite sådär :) Jag älskar det här!! Det påminner så himla mkt om farmor och farfar och sommarstugan så det finns inte. Det luktar som Sverige utomhus och Audrey har så mkt saker från Sverige haha, det är lite konstigt men jag gillart :)

Vi ska strax iväg till kyrkogården, min farfars farmor ligger begraven här, och sen köpa majs. Vi har ätit corn on the cob varje dag haha :D det är göööött! Jag ska berätta mer om vad vi gjort varje dag när jag kommit hem imorgon och har mer tid. Plus lägga in bilder för jag tog inte med mig usb-sladden till kameran.




Anni, jag och Christian
Jag saknar mina vänner!!! Och dom saknar mig med!!! Vi satt på flygplatsen och kollade på "Sommaren med Göran".. HAHAHA jag skrattade så mkt och dom fattade ingenting xD Jag översatte lite men det var svårt när dom började bråka i början av filmen..

Yeye, talk to u latero ;)


Kommentarer
theethee eat world

Åh släktingar ger en en sådan trygghetskänsla va :)

2010-09-06 @ 20:16:21
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0