i love college

Hola Menschen!

Jag tränade tidigt igår, jag har träningsvärk idag. Aj aj aj! Gött elr :D Jag är löjligt svag alltså.. Men iaf! Anni är påväg hit nu så ska vi åka till skolan igen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Om jag vill stanna ett år till måste jag pluggat alla mina timmar/krediter. Men om jag vill åka hem så behöver jag inte göra det. Jag vill fortfarande plugga såklart, men jag vet inte hur mkt. Förmodligen kmr jag plugga alla mina timmar, men jag måste hinna med dom. JAJA, löser sig alltid :)


Saknar vännen miiin


Saknar vännen miiiiin (egentligen ville jag bara visa att jag har kort på folk hehe)


Det är lite svårt att ta kort på sig själv när det inte finns nån självutlösare på camen, så ist får ni massa bilder där ni ser in i min bh. äre luuuuuugnt eleh?


Gardin-folket var här igår igen och mina gardiner är tillbakaaaaa :D Nöjd


Hörs senare i livet igen


Kommentarer
theethee eat world

HANNAH! Jag blir så rörd, du har kort på mej :D

MEN VADÅ? SKA DU STANNA ETT ÅR TILL? fUck you!

2010-09-17 @ 18:20:04
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0