Inte så tråk längre!

När jag skulle till affären idag körde jag ut genom grinden och upp för den lilla backen med en högerkurva och ser ngt brun fladdra till. Jag undrade genast vad det var och hoppades snabbt på att det var en hund, jag vet att det finns alla möjliga djur i närheten. När jag kmr upp runt krönet ser jag en gigantisk fågel sitta på vägen. Jag hade ingen aning vad det var för fågel men mina gissningar gick mellan kalkon och örn. Jag vet att dom har vilda kalkoner här, men det kändes ändå inte rätt. Jag har sett en levande kalkon förut och dom är fetare, den här var högre och smal, men betydligt större än den örn Kelly och jag såg häromdan på staket till basebollplan. med andra ord hade jag verkligen ingen aning om vad för fågel det var, bara att den var stor, svart och röd i ansiktet(fy fasen vilket monster).
Eftersom den satt mitt på vägen så hade jag stannat, men bilar på andra sidan vägen, den sidan han satt på. Så jag tutade på fågel och precis när den lyft från marken kmr en annan flygandes från träden! Mitt framför bilen.
Jag berättade för Kelly senare om det och GISSA VILKEN FÅÅÅÅÅÅÅGEL? En äcklig GAM såklart?! Ofta dom har gamar här, trodde bara sånt fanns i öknen! Jag vill inte dö här.. Det var en ekorre som hade dött, ihjälkörd på vägen, dom "städade"..... Usch, jag tänker bara på Djungelbokens gamar som sjunger så hemskt :(

Det var inte allt som hände idag. Idag har jag gjort min första avlusning! Lexi har löss i klassen och också i sitt hår, men hennes var tydligen ganska mild. Så när jag satt där med handskar kam och lusmedel och går igenom hennes hår, sitter hon på en pall i badkaret med en flaska som hon fyllt med vatten. Plötsligt säger hon(jag skriver på svenska för säkerhetsskull haha) "det här känns sååå skönt på min wenie". Varpå jag säger "vaa?" Jo, då sitter hon och sprutar vattnet mellan benen och det var skönt för att vattnet var varmt och sen säger hon "HANNAH! du måste prova detta på din wenie nångång! det är skönt!!"
AAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHHAHAHAHA din lilla sketunge!

Jake var minst lika rolig idag vid middagen då han ber oss skicka "the cocksause"? HAHAHA jag dööööööör! Och han slutade inte kalla det det heller xD Så Kelly sa till honom tillslut att det heter faktiskt barbequesås..

Jag vill inte ens tänka på hur mkt jag kmr sakna dom när jag måste åka hem
:( Älskar mina små sketkörvar!!



På tal om cocksause, min garderob *vIlL bArA vIsA pÅsEn*



Mina "nya" skor! Jag skulle lämnat tillbaka dom för dom är alldeles för vida runt anklarna så sitter ju inte fast när man går. Meeeeeeeen, det har gått över en månad så nu måste jag behålla dom ;) Dom får pryda skohyllan! Titta min nål sitter fortfarande kvar! I plåstret. Alla på benen sitter kvar.



Hehe.. Hej knäskydd!

Ska sova nu losers :D Godnatt!!

Kommentarer
JASMINE

Fina skor hannah <3 serru!

2010-09-26 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0