JAG HAR LÖSS!!!

Internet har varit lite konstigt de senaste dagarna så det har inte funkat att blogga, det står att jag har ankomst men ändå funkar typ inget. Lite fram och tillbaka. Jag jobbar just nu, slutar vid 2-3 tiden och då ska jag möta Anni vid köpcentret och sen ska vi till Niclas och sova där inatt, det är feeeeest ;D

Jag tror jag löss! Tror jag. Det kliar :( Men det kliar ju jämt så jag vet inte om det är löss elr inte. Och jag måste visa vad jag såg när jag tvättade mina sängkläder iförrgår, nämnligen detta:



Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jag ska ladda upp lite bilder från igår sen med när jag har tid :)

Kommentarer
theethee eat world

Jävla bratunge! :O

2010-09-26 @ 11:33:50
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/
theethee eat world

Kolla upp det med lössen :S

Du kommer inte få ngra pöjkar om du har små djur på huvudet ;)

2010-09-26 @ 11:34:51
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/
JASMINE

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ inga löss :D!

2010-09-26 @ 22:19:52
Pia

Löss är äckligt, men inte farligt. Och vanligt. Tips: använd medlet Antilice, Räcker att använda en gång. Låt det verka under natten (lägg en handduk på kudden som skydd) och tvätta på morronen. Håret blir faktiskt mjukt efteråt.

2010-09-29 @ 15:39:24

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0