Örka börka

Nu är alla hemma igen och dom är inte glada. Toppen! Orkar inte att dom ska komma tillbaka och vara griniga? Dom gillar uppenbarligen inte när farmor tar hand om ungarna. Men jag är ledig och när jag är det vill jag inte behöva tänka på allt, som att dom ska bädda sängen och städa och förhindra alla dumma saker dom kan göra. Och dom såg tydligen en film igår som dom är inte tillåtna att se.
Nu skyller dom inte allt på mig, men det går ut över mig också och jag känner mig dum som inte gjort mer. Som inte sett till dom och stoppat dom. Plus att larmet gick imorse för farmor glömde att det var på och Lexi vaknade och nu sa hon till föräldrarna att jag glömt stänga av alarmet imorse. Fast Kelly sa att jag kunde bara säga till farmor att göra det, så jag inte behövde gå upp lika tidigt(klockan var 6). Men jaaaaa, det var bara lexi som sa det och hon vet ju inte men ändåååå.

Och pappan frågade imorse vart jag har kört. Um va? Jag har tydligen kört 4000 miles på tre månader xD Men det är inte som att dom inte vet vart jag kör? Dom vet alltid vart jag åker och klart som fasen att jag kör mkt när nästan ingen annan har tillgång till bil hela tiden. Och allt är inte direkt nära. Men nu så måste farmor byta olja och hon är inte direkt rik så jag frågade om jag skulle hjälpa till att betala men dom sa att jag inte behövde det. Allt det här med bilunderhåll är nytt för mig men klart som fasen jag är beredd att betala om det är ngt. Jag lär mig fortfarande och jag har aldrig haft en egen bil så hur kan jag veta allt? Och jag måste förmodligen köra ikväll igen för då är det möte!

Och Lexi är arg på mig nu för hon vill leka och jag vill inte. Hon tjatar hål i huvudet på mig med alla frågor och please please please kom till min restaurang(jag gick och tog en våffla med vatten). Och jag blir bara irriterad och vill att hon ska vara tyst och gå xD Känner mig jätte elak men jag har ingen lust alls att leka på min enda helt lediga dag.

Haha, vi har en underbar dag i usa idag ;)



Idag tackar jag inte neeeeeeej :D

Update: Jag var tvungen att springa ner och visa pappan(som spelar WoW t.ex.) hur man gör en grej på Lara Croft på Wii ;) haha, now who's the man?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0