Suck

Idag är det lördag, så jag borde jobba halva dagen. Jag jobbar från åtta till tre i vanliga fall, vilket är sju timmar. Alltså inte en halv dag. Jag ska väl egentligen inte klaga eftersom jag inte jobbar mkt. Men idag åkte dom iväg och stannar borta en stund så nu ska jag måste jag vara hemma till sex-halv sju ikväll och laga middag till alla. Farmor kmr hit vid tre tiden men dom vill att jag ska vara här för hon hör så dåligt. Dom vill också att jag sover hemma och det gör mig inget alls. Jag är förresten ansvarig för hundarna också. Vad gör mig trött är att dom frågade mig igår om jag ville följa med ut och äta middag med dom elr om jag ville vara ledig. Jag valde att vara ledig för Anni och jag skulle ut och springa och då kunde vi springa tidigare, innan det blev allt för mörkt. Så att jag måste vara hemma hela dagen idag är för att jag valde att vara ledig igår. Men det sa dom inget om. Dom sa bara idag att jag måste vara hemma idag och jag hatar hur försvarslös man är med det här jobbet. Jag kan ju inte annat än att le och säga att det är inga problem, även om min kompis har sin avskedsmiddag klockan 6 ikväll och jag har sagt att jag ska vara där för jag i vanliga fall slutar vid tre. Jag får ju aldrig veta ngt i förskott så jag fick reda på detta vid 12 tiden idag, precis innan dom åkte. Allt dom vill, måste jag göra. Inget snack om saken.

Men jag ler ändå, ikväll löser sig alltid och imorgon är det en ny dag!

 

Jag har iaf nått slags stöd på denna sidan altlanten ;)


Kommentarer
theethee eat world

Hannah då... :(

DOM UTNYTTJAR DEJ JUH!!! :(

2010-09-19 @ 21:00:58
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0