Trååååååk

Hallååå!

Jag sprang inte efter ballene idag, för fasen vad jobbigt det var xD Det var en annan intruktör och herregud vad den bollen kan vara jobbig, speciellt när man inte har nån balans...... Haha jag är jätteseg i armarna nu! Jag har en annan bil nu med, nån lånebil bara för idag. Och det är en "vanlig" bil, låg alltså. HAHA vad konstigt det kändes xD Kändes som jag satt på marken. Jag har inte kört elr åkt i en låg bil på jättelänge :P
På tal om bilar så har Aaron köpt världens monster bil.. Skojar inte, jag tyckte den såg stor ut på avstånd, sen gick jag fram och kände mig så jäkla pytte. Det är såklart trappsteg på den så man kan komma upp hahaha, stört löööööjligt! Och han går runt här lycklig som ett barn och vill köra hela tiden. Det roliga är ju att det enda han kör är fram och tillbaka till jobbet som är knappt 5km härifrån xD

Jag ska dricka mitt pepparmint té  med massa örter i och sticka iväg till Harris och kanske Target nu.



Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0