Uppeliduppar

Här är jaaaag, uppdaterar er! Jag har inte vetat vad jag ska skriva så jag har helt enkelt inte skrivit ngt alls. Just sitter jag och river ut sidor från IKEA-katalogen och andra tidningar för lite inspiration. Gillart!

Det har kommit hit en ny tjej som jag förhoppningsvis får träffa imorgon. Tror det elr ej, men hon är från Tyskland! Haha.. Dom tar över USA!!! Jag vet ju inte om jag jobbar sent imorgon så kan inte bestämma ngt.
Denna veckan har varit svalare och det har regnet i tre dagar :D Det gillar jaaaag! Och jag har sån jäkla träningsvärk idag efter stryketräning igår, fy fasen. Och Kelly säger "ta tylenol!!" haha, värktabletter är svaret på allt enligt vuxna har jag märkt ;) Och jag har såklart inte tagit nån..

Jag har också suttit och tittat på utbildningar/skolor och högskoleprovet igår och idag. Jag är STOLT över mig själv som faktiskt gjort(!) de gamla proven och tittat och läst och sånt om det. För inget har fått mig att vilja dö så mkt som ordet "högskoleprov". Jag vill iaf plugga och lära mig saker. Måste prata med en studievägledare! Haha känner mig som Jasmine som träffar studievägledare stup i kvarten ;D Frågan är om jag vill plugga i Göteborg elr ens i Sverige. Haha vad jag överger mitt land!! Men det finns ju så mkt att se och göra :) Jag vill fortfarnade läsa ngt med ekonomi, och jag måste förmodligen gå på komvux innan för att läsa matte ceeeeeeeee :( Jag vill inte läsa matte!!!! Jag fattar ju ingenting av matte, jag är inte lagd åt det hållet alls.. Så då måste jag ha en privatlärare, MALIN? Haha :D Igen...... Vilket håll är man lagd åt om man inte är mattelagd, undrar jag då. JAJA, jag har funderingar iaf, sen får vi se vart dom tar mig. Till Afrika, Komvux till Handelshögskolan i Göteborg. HAHA handels.... (Jag har fördomar) Åh känner mig helt vilsen nu. Jag är så glad att jag är hääääär, i usa, landet utan bekymmer ;D



Kolla in smyckesstället som ser ut som en fågelbur dååå :D Elr filten bakom huvudgaveln(?), damm makadam sam sirium men jag gillare.

Om man skulle gå ner till köket och fylla på kaloriintaget hehe.. Här snackar jag om kalorier som att jag vet vad det är för ngt. Jag köpte torkad mango igår, fy saaaaaaaaaatan vad gott!!! Ska mumsa lite på en torkad mangoskiva innan ligan kmr (livet handlar om mat mat mat mat mat mat)

talk to u latero :*

Kommentarer
alltidteresia

fin blogg :)

2010-09-29 @ 21:42:06
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0