GRR

Ingen bra dag -.- Elr jo, men ändå inte. För det första är det exakt 3 månader kvar tills 2 maj. Min sista dag. Inte okej alls. Jag vill inte åka hem och bli vuxen..

FÖR DET ANDRA!!! Så är min kamera paj?! Inte själva kameran kanske men ngt är fel med mitt minneskort så jag kan inte se bilderna på varken kameran elr på min dator. Men Aaron kan se allt på sin dator? Skitskumt. Jag laddade över alla bilder igår till min dator och efter att jag kopplade ur kameran så funkade det inte längre. Plus att jag inte fått in alla bilder såg jag sen.

FÖR DET TREDJE!! Också förbannat irriterande är att jag skrev ett jättelångt inlägg om festen i helgen och publicerade det men det finns inte? Har ni läst det? Jag vet att jag publicerat det men det är ju inte där. fattar inte orkar inte.......... Så nu måste jag skriva om det. ÅH NU VILL JAG GRÅTA!!


(PMS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0