BRUNCH

Alldeles strax kmr Anni hit och så ska vi till en restaurang här och äta brunch :) Anni och Hannah-dag!

Jag hade riktigt kul igår, fasen vad jag gillar att inte dricka. Men dubbelmoralen finns där fortfarande ;) Jag har inte tid just nu men kmr ladda upp lite bilder senare(precis som jag lovat med bergen-bilderna jag vet haha) så ni får se. Tog inte jättemånga bilder men Julia tog en del. Jag har en bild ifrån i onsdags på Halo dock!


Jag, Julia, Katharina och Katharina. Den blonda är det jag åker till Bahamas med :D

Anni är här måste draaaaaaao.

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0